Utrecht, okolice dworca kolejowego. Na miejscu jednego samochodu może zaparkować kilkanaście rowerów - gdyby wszyscy przyjechali samochodami, ten parking zająłby kilka km2.

Utrecht - duży ruch na skrzyżowaniu.

Utrecht - czerwone swiatło.

Utrecht - strzeżony parking w centrum miasta.

Arnhem - rynek.

Arnhem - wyjazd z centrum. Kostka dla samochodów, dla rowerów asfalt, w głębi widać ulicę dostępną tylko dla rowerów.

Skrzyżowanie dróg rowerowych w Rheden.

De Steeg - w miasteczku rowery poruszaja się pasami wyznaczonymi na jezdni, poza miastem - wydzielonymi drogami rowerowymi. Na zdjeciu stadium przejsciowe przy wjeździe do miasta.

De Steeg - śluza dla rowerów umożliwia wyprzedzenie samochodów oczekujących na zmiane świateł i start z "pole position". Gdy jest pusto, dla samochodu zielone światło zapala się dopiero gdy zbliży się do skrzyżowania, co zmusza go do zmniejszenia prędkości.

Stompwijk (pomiedzy Zoetermeer a Leiden) - pasy dla rowerów można wydzielić nawet na wąskich uliczkach.

Zoetermeer - kryta ścieżka rowerowa.

Nieuwveen - przyjazne dla rowerzystów uspokojenie ruchu przy wjeździe w obszar zabudowany.

Alphen aan de Rijn - nad rzeką zamiast smrodostrady można zrobić ścieżkę rowerową.

Leniwe bicykle jeżdżą windą.