Stan na dzień 20 czerwca 1998.

Kierunek Powsin - Młociny

Początek od ul. Farysa 13.

Punkty, w których należy zachować szczególną ostrożność, oznaczono literą "A" w ostatniej kolumnie.

Km trasy oznak. pionowe oznak. poziome oznak. przejazd przez drogę nieozn. przejazd przez drogę nawierzchnia uwagi
0,1 km 1 0 0 0 asfalt marne oznakowanie
0,4 km 2 0 0 0 asfalt
0,8 km 0 2 0 0 asfalt
1,0 km 1 1 0 0 asfalt piach ok. 50m
1,2 km 0 2 0 0 asfalt
1,3 km 0 1 0 0 asfalt piach ok. 50m
1,4 km 1 0 0 0 asfalt
1,7 km 1 0 0 0 asfalt
1,8 km 1 1 1 0 asfalt skrzyżowanie
2,1 km 1 0 0 0 asfalt
3,0 km 2 1 1 0 asfalt pętla autobusowa
3,1 km 0 2 0 0 asfalt park
3,4 km 0 0 0 1 asfalt droga wjazdowa do parku
3,7 km 0 1 0 1 asfalt ul. Gwiaździsta 50a
3,9 km 1 2 0 0 chodnik zjazd, widoczność do 20m A
4,0 km 0 2 0 0 asfalt
4,1 km 1 2 0 0 asfalt skręt w lewo pod górę A
4,3 km 1 0 0 0 chodnik zjazd spod wiaduktu ostro w lewo; wid. 10m (krzaki) A
4,4 km 1 0 0 0 asfalt
4,5 km 0 1 0 0 asfalt tu samochody wyjeżdżają z działek
4,6 km 1 0 0 1 asfalt nieużywany słup wysokiego napięcia na środku ścieúki A
5,3 km 0 1 0 0 asfalt dziura w krzakach, przejście
5,7 km 0 2 2 0 asfalt dobre podjazdy A
5,8 km 1 3 3 0 asfalt A
5,9 km 0 0 0 0 asfalt przystanek "Ks. Spójnia 02" A
6,0 km 0 3 0 0 asfalt
6,1 km 0 2 0 1 asfalt wjazd na parking; krawężniki ok. 5cm
6,15 km 2 0 0 0 chodnik budynek wbija się rogiem w ścieżko-chodnik od lewej, od prawej barierki i ulica. Przesmyk ok. 2m, bardzo niebezpieczny, ograniczona widoczność A
6,2 km 1 0 1 0 chodnik
6,3 km 2 1 0 0 chodnik / asfalt znak skryty za drzewem
6,4 km 0 2 0 0 asfalt
6,5 km 0 1 0 0 asfalt korzenie; przejazd pod mostem niebezpieczny; ograniczenie widoczności; piach, kamienie A
6,6 km 0 0 0 0 kostka krzaki na zakręcie - ograniczona widoczność A
7,2 km 0 0 0 0 kostka dobre: bary, 8 toalet
8,5 km 1 0 0 0 asfalt podjazd
8,7 km 1 2 0 0 płyty betonowe/kostka wejście schodkami na most Poniatowskiego
8,8 km 1 0 0 0 chodnik
8,9 km 0 0 2 0 chodnik podjazdy przez Czerniakowską OK
9,1 km 0 1 0 0 chodnik
9,2 km 0 1 1 0 chodnik ul. Solec 57, zakręt i przejazd; krawężnik ok 10cm A
9,3 km 0 1 0 0 asfalt
9,4 km 0 1 0 0 asfalt
9,5 km 0 1 0 0 asfalt
9,6 km 0 4 0 0 asfalt
9,7 km 0 4 0 0 asfalt
9,8 km 0 6 2 0 asfalt
9,9 km 0 1 0 0 asfalt mknące samochody; Al. Ks. J. Stanka A
10,0 km 0 1 0 0 asfalt
10,1 km 0 4 1 0 asfalt sprytne strzałki jak na szlaku, opisują odległość od Powsina itd. - dobre
10,2 km 0 2 0 0 asfalt
10,3 km 0 4 0 0 asfalt
10,4 km 1 3 0 0 kostka
10,5 km 1 4 0 0 asfalt marna nawierzchnia
10,6 km 1 3 0 1 kostka oznakowanie przejazdu zmyło się
10,7 km 0 2 0 0 kostka
10,8 km 0 1 0 0 asfalt Agrykola - znaki poziome do odmalowania
10,9 km 1 2 1 0 asfalt
11,4 km 0 0 0 0 asfalt podjazd do al. Ujazdowskich
12,0 km 1 1 1 0 chodnik
12,2 km 0 0 0 1 chodnik
12,5 km 0 0 1 0 chodnik zjazd
12,6 km 0 0 1 0 chodnik
12,7 km 1 2 1 0 chodnik nawierzchnia w kiepskim stanie
12,9 km 1 1 2 0 chodnik
13,2 km 0 1 1 0 asfalt
13,3 km 0 2 0 0 asfalt
13,4 km 0 1 3 0 asfalt Spacerowa z Belwederską
13,5 km 1 0 0 1 asfalt przystanek "Spacerowa 01" brak oznakowania, ludzie wchodzą pod koła A
13,6 km 0 0 0 1 chodnik przejazd przez Grottgera
13,7 km 0 0 0 1 chodnik przejazd do odmalowania
13,8 km 0 0 0 1 chodnik
14,1 km 0 0 1 1 chodnik z ul. Dolną
14,2 km 0 0 0 0 asfalt przystanek "Dolna 01" brak oznakowania, ludzie wchodzą pod koła A
14,5 km 0 0 0 1 asfalt wjazd od Sobieskiego 101; od tego momentu stan nawierzchni zły - dziesiątki studzienek, korzenie, wybrzuszenia, krzaki na ścieżce (ogr. wid.), brak oznakowania
14,7 km 0 0 0 0 asfalt kładka i przystanek "Kostrzewskiego 01" - brak oznakowania, ludzie na ścieżkę wchodzą z kładki A
14,8 km 1 1 0 1 asfalt ul. Kostrzewskiego
15,2 km 0 1 0 1 asfalt
15,3 km 0 1 0 1 asfalt
15,5 km 1 1 0 1 asfalt przez Idzikowskiego na środku ścieżki słup sygnalizacji świetlnej, brak oznakowania ścieżki przy przystanku "Idzikowskiego" A
15,7 km 0 1 0 0 asfalt
15,8 km 1 1 0 1 asfalt
16,0 km 0 1 0 0 asfalt
16,1 km 1 2 0 1 asfalt
16,2 km 0 1 0 0 asfalt
16,5 km 1 0 0 1 asfalt
16,6 km 0 0 0 0 asfalt niebezpieczny przystanek "Czarnomorska 01" A
17,0 km 1 0 0 3 asfalt św. Bonifacego z Sobieskiego
17,1 km 0 0 0 0 asfalt
17,4 km 0 0 0 1 asfalt ul. Iberyjska; kładka na ścieżkę bez oznakowania A
17,9 km 1 0 0 1 asfalt
18,0 km 0 0 0 1 asfalt Sobieskiego 15
18,3 km 0 0 0 1 asfalt wjazd do szpitala; samochody parkują na ścieżce; dalej niebezpieczna kładka przy "Instytut Neurologii 01" A
18,6 km 0 0 1 1 asfalt niebezpieczne skrzyżowanie, zazwyczaj rowerzyści jadą w prawo (nieoznakowany przejazd); dalej próbujemy jechać ścieżką (nieoznakowaną) po drugiej stronie ulicy, choć chyba w założeniu miała być ona jednokierunkowa A
18,7 km 0 0 0 0 asfalt
19,2 km 0 0 0 0 asfalt przystanek "Królowej Marysieńki 02" wprost na śceúce; nieoznakowanej A
19,3 km 0 0 0 0 brak ok. 10m brak nawierzchni
19,8 km 0 0 0 0 chodnik przy cmentarzu ścieżka urywa się, a właściwie rozwidla - w lewo na chodnik, w prawo wprost na jezdnię, pod koła samochodów nadjeżdżających z przeciwka A
20,0 km 0 0 0 0 chodnik kontynuacja od "Wilanów 01"
20,1 km 0 0 0 0 asfalt
24,5 km 0 0 0 0 asfalt Karczma przystosowana dla rowerów - bdb
25,2 km 1 0 0 1 asfalt skręt do Powsina
25,9 km 0 0 0 0 asfalt POWSIN

Z powrotem

Km trasy oznak. pionowe oznak. poziome oznak. przejazd przez drogę nieozn. przejazd przez drogę nawierzchnia uwagi
0,0 km 0 0 0 0 asfalt
6,2 km 1 0 0 0 asfalt
6,7 km 1 0 0 0 asfalt
7,3 km 0 0 0 0 asfalt rozwidlenie na ścieżkę po obu stronach Sobieskiego
7,5 km 0 0 0 0 asfalt budka telefoniczna
7,6 km 0 0 0 0 asfalt zwalone drzewo na ścieżce i chodniku.(było tam już 13 czerwca, więc leżało co najmniej tydzień, po 20 czerwca usunięte). Trochę dalej, za przystankiem Idzikowskiego, głęboka wyrwa w ścieżce, prawdo-podobnie pozostałość jakiś prac, niebezpieczna
11,6 km 0 0 1 0 asfalt Ponowne połączenie z opisywaną wcześniej ścieżką. Dalej biegnie już tylko po jednej stronie.

Podsumowanie

Długośc trasy oznak. pionowe oznak. poziome oznak. przejazd przez drogę nieozn. przejazd przez drogę A
25,9 km 40 99 27 28 20
Średnie odległości
oznakowanie pionowe co 650 m
oznakowanie poziome co 260 m
oznakowane przejazdy co 960 m
nieoznakowane przejazdy co 920 m
niebezpieczne miejsca co 1300 m