Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-138
Do Ministerstwa Infrastruktury. Przedstawiam uwagi stowarzyszenia Zielone Mazowsze do projektu Strategii zrównoważonego rozwoju transportu do 2030 r.: Lp. |Fragment, którego dotyczy uwaga |Uwaga |Uzasadnienie 1. |Str. 26, Transport miejski... »
Do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego. Nawiązując do wyłożonego do konsultacji projektu planu miejscowego rejonu PKP Warszawa Włochy, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W planie powinny zostać uwzględniony następujące trasy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Gagarina i Spacerowej w związku z budową trasy tramwajowej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W projekcie należy uwzględnić obustronne drogi dla rowerów na całej... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu wyznaczenia przejść dla pieszych w otoczeniu ronda Dmowskiego, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Poprawa dostępności otoczenia ronda Dmowskiego oraz warunków ruchu... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy placu Narutowicza, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Drogi rowerowe powinny na całej długości, po obu stronach ulicy mieć szerokość 3m. Minimalna szerokość to 2,5m... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przedłużenia ul. Nocznickiego do Marymonckiej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Szerokość jezdni powinna zostać ograniczona do właściwej dla drogi lokalnej, tj. 5,5... »
We wrześniu zeszłego roku do Warszawy zawitał Mikael Colville-Andersen, aby przemawiać na Festiwalu Architektury. Znalazł jednak czas dla lokalnych aktywistów, więc razem z kolegami z Zielonego Mazowsza zabraliśmy go na przejażdżkę rowerem... »
Poszerzona do sześciu pasów Wołoska wzbudza sporo kontrowersji . Najbardziej medialnym problemem jest obecnie hałas. Trwają badania i dyskusje czy potrzebne są szpecące przestrzeń ekrany dźwiękochłonne. Hałas to jednak nie jedyny problem... »
Do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. Nawiązując do uszczegółowionej koncepcji „Zielonej ulicy Towarowej”, przesyłam następujące wnioski: 1. Projekt w obecnej formie nie ma szans spełnić celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni... »
Do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. Nawiązując do przedstawionego do konsultacji projektu modernizacji al. Jana Pawła II i ul. Chałubińskiego, w tym zwiększenia liczby drzew w okolicy, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Popieramy... »
W maju 2016 r. opisaliśmy, jak miejska spółka ,,urządza się” w Parku Kępa Potocka naruszając zapisy planu miejscowego, a co gorsza – otrzymawszy na to zgodę bielańskiego wydziału architektury w imieniu prezydenta Warszawy . W... »
Dwa lata temu warszawiacy wybrali w budżecie partycypacyjnym projekt Stojaki dla studentów, czytelników i klientów ukierunkowany na poprawę warunków parkowania rowerów na Ochocie [[bp2017.ochota]]. Projekt otrzymał prawie tysiąc głosów i... »
Dziesięć lat temu zwróciliśmy uwagę Urzędu Dzielnicy Ochota, że organizacja ruchu na ulicy Dalekiej jest niezgodna z prawem i zachęca do parkowania w świetle chodnika, tak że dla pieszych pozostaje mniej niż dopuszczalne minimum szerokości... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi dla rowerów w ul. Powstańców Śląskich, przesyłam następujące uwagi i wnioski: Należy zwiększyć promienie łuków na drodze dla rowerów wzdłuż ul... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy łącznic między ulicami Zgrupowania AK „Kampinos” oraz Pułkową, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Wątpliwości budzi charakter... »
14 września Zielone Mazowsze uczestniczyło w konferencji Rozwój turystyki i infrastruktury rowerowej w Polsce organizowanej przez PTTK podczas IX międzynarodowych targów rowerowych Bike Expo. Pobyt w Kielcach dał nam okazję do ciekawych... »
Do Ministerstwa Infrastruktury nadchodzą setki pocztówek z gminy Wleń, leżącej na linii kolejowej Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Zebrzydowa. Zasypywanie ministerstwa pocztówkami to protest przeciwko degradacji tej jednej z... »
Na terenie Ochoty od dawna funkcjonuje już kontraruch rowerowy , ale na obszar Rakowca dotarł on dopiero w tym tygodniu. Prorowerowe zmiany zaszły na ulicach Okińskiego, Sąchockiej, Gorlickiej, Jankowskiej i Baleya. Można mówić o... »
Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo między Kielcami a Sandomierzem jest dobrze oznaczony. Nie zgubiliśmy się, mimo że jechaliśmy trasą po raz pierwszy. Pierwsza połowa trasy (tj. do Rakowa) jest raczej płaska, natomiast dalej robi się... »
Mija dokładnie rok od otwarcia kładek rowerowych pod Mostem Łazienkowskim. To dobra okazja, by zastanowić się, jak wygląda dojazd do nich. Po prawej stronie Wisły kładki wpięły się w istniejącą trasę rowerową. Dzięki temu ruch rowerowy w... »
Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-138
| Dodaj nowy