Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-192
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu m. st. Warszawy Uwagi do projektu budowlanego „Budowa trasy tramwaju szybkiego od ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinkach: od al. Niepodległości do ul. Św. Bonifacego i pętli Stegny oraz ul... »
Urząd miasta stołecznego Warszawy odrzucił propozycję stowarzyszenia Miasto Jest Nasze w sprawie utworzenia tymczasowego korytarza rowerowego na jezdni ul. Puławskiej od Dolnej w kierunku Centrum. Droga rowerowa się tam urywa. Jazda w... »
Projektanci węzła Marynarska potraktowali rowerzystów z buta, wysyłając ich na schody lub do ciasnych wind. Zaniechania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad miały swoje konsekwencje. Podczas tworzenia Programu Rozwoju Tras... »
z dnia 22 stycznia 2020 r. w sprawie parku liniowego w pobliżu stacji kolejowej PKP Warszawa Służewiec Na podstawie regulaminu działania Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. transportu z dnia 7 lutego 2018 r. oraz Programu współpracy... »
Na przejściu dla pieszych przez niezgodną z przepisami jezdnię na placu Zawiszy doszło wczoraj do kolejnego wypadku. Jak wykazaliśmy w pierwszym odcinku serii artykułów o faktycznym nastawieniu miejskich urzędników, Urząd Miasta od lat... »
7. 113 - Skwer przyjazny mieszkańcomCelem projektu jest stworzenie miejsca do odpoczynku i relaksu dla mieszkańców oraz podniesienie walorów estetycznych między Rondem Unii Europejskiej i Urzędem Skarbowym. Działki, na których planowana... »
W budżecie partycypacyjnym na 2019 rok członkowie naszego stowarzyszenia złożyli kilka projektów na postawienie ławek w Warszawie. Wygrały trzy z nich - dwa na Mokotowie i jeden na Pradze-Północ: http://app.twojbudzet.um.warszawa... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ul. Bartyckiej między ulicami Czerniakowską a Gościniec, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów przez wjazdy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. a) Wspólne przystanki powinny być regułą, a nie wyjątkiem - w obecnej formie projekt może spowodować, że faktyczna efektywność komunikacji publicznej (z punktu widzenia pasażera) spadnie, gdy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Piaseczyńskiej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Pomiędzy ścieżką rowerową i jezdnią powinien pozostać pas techniczny szerokości minimum 0,5 metra wynikający z... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Czerniowieckiej na odcinku Puławska-Ikara, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Pozytywnie oceniamy szerokie zastosowanie uspokojenia ruchu w postaci wyniesionych... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ul. Zgrupowania AK „Bałtyk” na odcinku Bluszczańska-Polski Walczącej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Należy skorygować projekt, tak by ruch chodnikiem... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Gagarina i Spacerowej w związku z budową trasy tramwajowej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W projekcie należy uwzględnić obustronne drogi dla rowerów na całej... »
Poszerzona do sześciu pasów Wołoska wzbudza sporo kontrowersji . Najbardziej medialnym problemem jest obecnie hałas. Trwają badania i dyskusje czy potrzebne są szpecące przestrzeń ekrany dźwiękochłonne. Hałas to jednak nie jedyny problem... »
Nie informujemy o każdej nowej uliczce z dopuszczonym kontraruchem rowerowym. Szczególnie jeśli są to kolejne realizacje w danych dzielnicach. Jednak poniższe dwa przypadki są warte szerszego omówienia. Na Mokotowie kontraruch rowerowy... »
Przejazd przez ulicę Zawrat na drodze dla rowerów przy Puławskiej był bardzo niebezpieczny, przede wszystkim z powodu braku widoczności między kierowcami wyjeżdżającymi z ulicy a rowerzystami jadącymi drogą rowerową od północy. Każdego... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu centrum lokalnego Skwer Orszy, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. W związku z dopuszczeniem ruchu samochodów w jednym kierunku i rowerów w dwóch... »
Tydzień temu Branżowa Komisja Dialogu Społecznego ds. transportu m.st. Warszawy zaopiniowała koncepcję budowy trasy tramwajowej wzdłuż al. Wilanowskiej od Ronda UE do Dworca Południowego. Mieliśmy też możliwość zapoznania się ze wstępnymi... »
11. Naprawiamy chodnik - Skwerek ul. Powsińska 66/ Limanowskiego 15. Pasy rowerowe na św. Bonifacego 22. Płyty chodnikowe na miejsce wydeptanych trawników - os. Stegny Płn. 23. Więcej powietrza na naszym podwórku – nasadzenie krzewów... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ul. Noworacławickiej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Pozytywnie oceniamy zmiany w zakresie uzupełnienia brakujących odcinków chodników . 2. Pozytywnie... »
Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-192
| Dodaj nowy