Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-200
| 201-220
| 221-240
| 241-260
| 261-280
| 281-300
| 301-320
| 321-325
Trwa oddawanie do użytkowania kolejnych części dróg rowerowych w kluczowych miejscach Warszawy. Możemy pochwalić, że jest lepiej. Wskazujemy też drobiazgi do poprawy. Niestety, jeden ważny odcinek został źle pomyślany. Historia budowy dróg... »
Prezydent Trzaskowski podtrzymał dziś tradycję zapowiedzi rychłych zmian w centrum, praktykowaną od kilku lat przez władze Warszawy . Liczymy na to, że tym razem dotrzyma słowa. Zapewne jednym z czynników, który zmotywował prezydenta do... »
225 - Rewitalizacja zieleni przy budynkach Dzielna 2 i Dzielna 4 oraz ulicy Dzielnej - przedłużenie nasadzeń kwitnących żonkiliWykonanie rewitalizacji na odcinku całej arterii powozili koncepcyjnie przedłużyć i połączyć przestrzeń „... »
Z okazji drugiej rocznicy oddania do użytku kładek rowerowych pod mostem Łazienkowskim przygotowaliśmy przegląd inwestycji powstałych w ciągu tych dwóch lat, które umożliwiają dojazd z kładek w kierunku placu na Rozdrożu i dalej do... »
Do Roberta Soszyńskiego, Zastępcy Prezydenta m.st. Warszawy. Bardzo ucieszyła nas pańska deklaracja na konferencji „Miasto i Transport” 6 czerwca br., że Warszawa – a zwłaszcza jej ścisłe centrum – powinny być... »
Kontraruch rowerowy na ulicy Szkolnej umożliwia dojazd z placu Piłsudskiego lub Małachowskiego do drogi dla rowerów przy Świętokrzyskiej z ominięciem fragmentu ulicy Jasnej. Na dwupasmowej, jednokierunkowej Jasnej dochodzi do przekraczania... »
Rondo Czterdziestolatka w Warszawie jest niedostępne dla osób na wózkach czy rodziców z wózkami dziecięcymi. Przedostanie się na drugą stronę ulicy wymaga nadkładania drogi, gdyż do przejść podziemnych nie prowadzą łagodne zjazdy ani windy... »
Pierwszy weekend marca 2019 r. był dość gorący, jeśli chodzi o atmosferę w social media. Sobotni ranek przyniósł informację, że Robert Soszyński, nowy wiceprezydent Warszawy do spraw transportu, nie chce nowych przejść naziemnych w centrum... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Gagarina i Spacerowej w związku z budową trasy tramwajowej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W projekcie należy uwzględnić obustronne drogi dla rowerów na całej... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu wyznaczenia przejść dla pieszych w otoczeniu ronda Dmowskiego, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Poprawa dostępności otoczenia ronda Dmowskiego oraz warunków ruchu... »
Do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. Nawiązując do przedstawionego do konsultacji projektu modernizacji al. Jana Pawła II i ul. Chałubińskiego, w tym zwiększenia liczby drzew w okolicy, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Popieramy... »
Mija dokładnie rok od otwarcia kładek rowerowych pod Mostem Łazienkowskim. To dobra okazja, by zastanowić się, jak wygląda dojazd do nich. Po prawej stronie Wisły kładki wpięły się w istniejącą trasę rowerową. Dzięki temu ruch rowerowy w... »
Nie informujemy o każdej nowej uliczce z dopuszczonym kontraruchem rowerowym. Szczególnie jeśli są to kolejne realizacje w danych dzielnicach. Jednak poniższe dwa przypadki są warte szerszego omówienia. Na Mokotowie kontraruch rowerowy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy skrzyżowania ul. Koszykowa/Noakowskiego/Emilii Plater, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. W zwycięskim projekcie do budżetu partycypacyjnego [[bp2018... »
1 - (1958) Połączenie Nadwiślańskiego Szlaku Rowerowego i mostu Poniatowskiego dla ruchu rowerowego Projekt zakłada wybudowanie drogi rowerowej pod południowym ślimakiem oraz przejazd rowerowy przez wylot Ludnej, łączący nową... »
Ponad trzy lata temu, wspólnie z przedstawicielami osób o ograniczonej mobilności i radami dzielnic, skłoniliśmy miasto do obiecania, że rondo Czterdziestolatka zostanie ucywilizowane . Rok później wyłożono do konsultacji koncepcję zmian... »
Do Zarządu Dróg Miejskich. Nawiązując do konsultacji projektu modernizacji placu Na Rozdrożu, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Pozytywnie oceniamy skrócenie przejścia i przejazdu przez łącznik na północ od przystanku pl. Na... »
Po ponad roku przedstawiamy aktualny poziom jednego ze wskaźników rowerowego skoku cywilizacyjnego - odsetka ulic jednokierunkowych z kontraruchem rowerowym. Podobnie jak przed rokiem najwięcej nowych odcinków powstało dzięki projektom do... »
Najważniejszą do tej pory pro-pieszą zmianą na śródmiejskim odcinku Alej Jerozolimskich było wyznaczenie przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ulicą Emilii Plater. Dodatkowo powstało naziemne dojście do przystanku tramwajowego w stronę... »
Do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. Nawiązując do przedstawionego do konsultacji projektu modernizacji al. Jana Pawła II i ul. Chałubińskiego, w tym zwiększenia liczby drzew w okolicy, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Składanie... »
Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-200
| 201-220
| 221-240
| 241-260
| 261-280
| 281-300
| 301-320
| 321-325
| Dodaj nowy