Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-198
Zdecydowanie popieramy wprowadzenie zmian w wariancie rekomendowanym (3) przez autorów opracowania. Uwagi dodatkowe: Poza palącym udrożnieniem dla ruchu rowerowego takich ciągów jak ul. Puławska lub al. Niepodległości poprzez budowę DDR... »
w sprawie Programu rozwoju ruchu rowerowego na Starym Mokotowie Na podstawie regulaminu działania Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. transportu z dnia 22.06.2022 r. oraz Programu współpracy m.st. Warszawy w 2022 roku z organizacjami... »
Na stronie “Rowerowa Warszawa” pojawił się zatwierdzony projekt wytyczenia przejazdów na skrzyżowaniu al. Wilanowskiej z Doliną Służewiecką/al. Sikorskiego. Projekt na pewno potrzebny, gdyż likwiduje problem, który... »
W ramach konsultacji projektów rowerowych w ramach współpracy Miasta (Biura Zarządzania Ruchem Drogowym) z BKDS ds. Transportu przesyłamy opinię/uwagi Stowarzyszenia Zielone Mazowsze, dotyczące konsultowanego projektu przebudowy ulicy... »
Warszawski Zarząd Zieleni podpisał dziś umowę na realizację parku linearnego wzdłuż kolejowej linii radomskiej w okolicy ulicy Suwak. Wiadomość w pierwszym momencie wydawała się świetna. Im więcej zdegradowanych obszarów przekształcanych... »
447 - Przejazd rowerowy przez Marynarską przy Rondzie UE Zakres projektu obejmuje wyznaczenie przejazdów dla rowerzystów przez skrzyżowanie rondo Unii Europejskiej na wlocie ul. Marynarskiej, a następnie budowy krótkiego łącznika... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu m. st. Warszawy Uwagi do projektu budowlanego „Budowa trasy tramwaju szybkiego od ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinkach: od al. Niepodległości do ul. Św. Bonifacego i pętli Stegny oraz ul... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. W związku z przekazanym do opiniowania projektem organizacji ruchu na skrzyżowaniach ul. Dolina Służewiecka z al. Wilanowską i ul. Nowoursynowską wyrażamy następującą opinię: 1. Przedstawione do... »
Urząd miasta stołecznego Warszawy odrzucił propozycję stowarzyszenia Miasto Jest Nasze w sprawie utworzenia tymczasowego korytarza rowerowego na jezdni ul. Puławskiej od Dolnej w kierunku Centrum. Droga rowerowa się tam urywa. Jazda w... »
Projektanci węzła Marynarska potraktowali rowerzystów z buta, wysyłając ich na schody lub do ciasnych wind. Zaniechania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad miały swoje konsekwencje. Podczas tworzenia Programu Rozwoju Tras... »
z dnia 22 stycznia 2020 r. w sprawie parku liniowego w pobliżu stacji kolejowej PKP Warszawa Służewiec Na podstawie regulaminu działania Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. transportu z dnia 7 lutego 2018 r. oraz Programu współpracy... »
Na przejściu dla pieszych przez niezgodną z przepisami jezdnię na placu Zawiszy doszło wczoraj do kolejnego wypadku. Jak wykazaliśmy w pierwszym odcinku serii artykułów o faktycznym nastawieniu miejskich urzędników, Urząd Miasta od lat... »
7. 113 - Skwer przyjazny mieszkańcomCelem projektu jest stworzenie miejsca do odpoczynku i relaksu dla mieszkańców oraz podniesienie walorów estetycznych między Rondem Unii Europejskiej i Urzędem Skarbowym. Działki, na których planowana... »
W budżecie partycypacyjnym na 2019 rok członkowie naszego stowarzyszenia złożyli kilka projektów na postawienie ławek w Warszawie. Wygrały trzy z nich - dwa na Mokotowie i jeden na Pradze-Północ: http://app.twojbudzet.um.warszawa... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ul. Bartyckiej między ulicami Czerniakowską a Gościniec, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów przez wjazdy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. a) Wspólne przystanki powinny być regułą, a nie wyjątkiem - w obecnej formie projekt może spowodować, że faktyczna efektywność komunikacji publicznej (z punktu widzenia pasażera) spadnie, gdy... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Piaseczyńskiej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Pomiędzy ścieżką rowerową i jezdnią powinien pozostać pas techniczny szerokości minimum 0,5 metra wynikający z... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Czerniowieckiej na odcinku Puławska-Ikara, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Pozytywnie oceniamy szerokie zastosowanie uspokojenia ruchu w postaci wyniesionych... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ul. Zgrupowania AK „Bałtyk” na odcinku Bluszczańska-Polski Walczącej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Należy skorygować projekt, tak by ruch chodnikiem... »
Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Gagarina i Spacerowej w związku z budową trasy tramwajowej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W projekcie należy uwzględnić obustronne drogi dla rowerów na całej... »
Artykuły: 1-20
| 21-40
| 41-60
| 61-80
| 81-100
| 101-120
| 121-140
| 141-160
| 161-180
| 181-198
| Dodaj nowy