Konsultacje koncepcji rowerowej dla Wołomina
27 grudnia 2007 r. przekazaliśmy do Urzędu Gminy Wołomin roboczą wersją Koncepcji rozwoju sieci tras rowerowych w Gminie Wołomin na lata 2007-2013 r.
Obecnie rozpoczynamy konsultacje społeczne. Mieszkańców gminy oraz osoby często odwiedzające te rejony zapraszamy do przejrzenia koncepcji i wypełnienia ankiety!
Pobierz opracowanie
Uwaga: ze względu na duże rozmiary rysunków, części graficzne udostępniamy w wersjach nieco okrojonych.
Inwentaryzacja infrastruktury rowerowej gminy Wołomin
– część opisowa:
PDF, 195 kB
– część graficzna (wersja wektorowa bez podkładu):
PDF, 543 kB
– część graficzna (wersja rastrowa wykadrowana):
PNG, 566 kB
Koncepcja rozwoju sieci tras rowerowych na obszarze Gminy Wołomin na lata 2007-2013 – wersja robocza
– część opisowa:
PDF, 1417 kB
– część graficzna (wersja wektorowa bez podkładu):
PDF, 949 kB
– część graficzna (wersja rastrowa wykadrowana):
PNG, 1632 kB
Standardy projektowe i wykonawcze dla infrastruktury rowerowej
– część opisowa z rysunkami:
PDF, 314 kB
Ankieta
Ankieta zakończona. Wyniki: [zobacz >>>]
Metryczka
1. Miejscowość zamieszkania:
2. Na terenie Gminy Wołomin (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] mieszkam
[ ] pracuję
[ ] uczę się
[ ] robię zakupy
[ ] rekreacyjnie jeżdżę na rowerze
3. Rower wykorzystuję do (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] dojazdów do pracy / szkoły
[ ] zakupów
[ ] rekreacji
4.
Email (nieobowiązkowy):
Ocena stanu istniejącego
1. Czy korzysta Pan(i) ze ścieżek rowerowych na terenie gminy Wołomin? tak / nie
2. Proszę ocenić w skali 1-5 (1 – bardzo zła, 5 – bardzo dobra) jakość istniejących ścieżek:
3. Jeśli nie korzysta Pan(i) ze ścieżek lub nisko ocenia ich jakość, proszę wyjaśnić dlaczego (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] jest ich za mało
[ ] są niespójne, kończą się ślepo
[ ] są wytyczone nie tam, gdzie jeżdżę
[ ] nie wiem gdzie są
[ ] nawierzchnia jest nierówna
[ ] na przejazdach przez jezdnie dochodzi do konfliktów i kolizji
[ ] zakręty są zbyt ostre
[ ] chodzą po nich piesi
[ ] inne przyczyny, jakie?
Parkowanie rowerów
1. Gdzie powinny pojawić się nowe stojaki rowerowe? Proszę podać możliwie precyzyjne lokalizacje:
2. Czy w przypadku uruchomienia na stacjach kolejowych parkingów rowerowych, był(a)by Pan(i) skłonny/a korzystać z systemu Bike and Ride (dojazd do stacji rowerem i dalsza podróż np. do Warszawy pociągiem)? być może / tak / tak, jeśli parkingi będą strzeżone / już tak jeżdżę / nie
Ocena koncepcji sieci tras rowerowych
1. Które z tras zaprezentowanych w koncepcji powinny powstać w pierwszej kolejności
(proszę zaznaczyć nie więcej niż trzy)?
[ ] 1 Maja
[ ] Al. Niepodległości – Watykańska (1 Maja – rondo w Majdanie)
[ ] Al. Niepodległości – Geodetów – Witosa
(Kościelna – rondo w Czarnej)
[ ] Fieldorfa – Przejazd – Sasina
[ ] Kościelna
[ ] Łukasiewicza – Podmiejska
[ ] Mińska (Majdan – Mostówka)
[ ] Piłsudskiego – Radzymińska
[ ] Reja (Wąska – Lipińska)
[ ] Szosa Jadowska (Duczki – Stare Grabie)
[ ] Witosa (Boryny – granica gminy)
[ ] Wileńska
[ ] Wzdłuż torów, po stronie północnej (granica Kobyłki – Wołomin Słoneczna)
[ ] Wzdłuż torów, po stronie północnej (Wołomin Słoneczna – Zagościniec Parkowa)
[ ] Wzdłuż torów, po stronie południowej (Wilsona – Żelazna – Wąska)
[ ] Wzdłuż torów, po stronie południowej (Wołomin Słoneczna – Duczki Przytorowa)
[ ] Inna trasa, jaka?
2. Jakie rozwiązanie preferował(a)by Pan(i) dla centrum Wołomina?
– Stan obecny bez zmian
– Uspokojenie ruchu poprzez budowę małych rond, azylów, wyniesionych skrzyżowań i przejść dla pieszych
– Jednokierunkowy układ ulic z pozostawieniem możliwości ruchu rowerów „pod prąd” (kontrapasami na jezdni lub wydzielonym drogami dla rowerów)
3. Jakiej trasy rowerowej brakuje w koncepcji?
4. Jakie elementy koncepcji są niepotrzebne?
5. Na których odcinkach powinny być zastosowane rozwiązania
odmienne od zaproponowanych w koncepcji? (np. droga dla rowerów zamiast ulicy ruchu uspokojonego, pas dla rowerów zamiast wydzielonej ścieżki itp.)
6. Inne uwagi: