ankieta testowa

Redakcja

1. Jak oceniasz zaproponowaną w Koncepcji ilość tras
rowerowych?
jest za mała

jest za duża

jest właściwa

2. Jakie trasy należałoby dodać?

3. Które trasy należałoby usunąć?

4. Jak oceniasz zastosowane środki techniczne:

5. Który wariant przebiegu trasy R-1 wzdłuż ul. Mickiewicza uważasz za
najlepszy? M-1 (z pasem dla rowerów w jezdni) | M-2 (z jazdą ulicami:
Żeromskiego – Parkową)

M-3 (z jazdą ulicami: Podwale – Tatarska – Reformacka)

M-4 (z zajęciem dla rowerzystów dolnego chodnika wzdłuż ul. Mickiewicza przez park)

6. Który z powyższych wariantów dopuszczasz w drugiej kolejności?

7. Który wariant przebiegu trasy R-1 wzdłuż ul. Zawichojskiej uważasz za
najlepszy?
Z-1A ( z jazdą wzdłuż ul. Zawichojskiej na całej długości jednokierunkowo )

Z-1AA (jak wyżej lecz z uspokojeniem ruchu)

Z-1B (z jazdą dwukierunkowo w górnej części po stronie zachodniej, a w dolnej po wschodniej)

Z-1BB (z jazdą w górnej części jednokierunkowo, w dolnej po stronie wschodniej z uspokojeniem ruchu)

Z-12 (po skarpie poza ulica Zawichojską)

8. Który z powyższych wariantów dopuszczasz w drugiej kolejności?

9. Który wariant przebiegu trasy R-22 uważasz za
lepszy?
wariant 1 ( ulica Kruczą)

wariant 2 (wzdłuż rowu)

10. Czy Twoim zdaniem w sytuacjach konfliktowych (np. braku przestrzeni) wygoda i bezpieczeństwo rowerzystów powinny być stawiane ponad wygodę kierowców
samochodów?
Zawsze

Raczej tak, w większości przypadków

Nie mam zdania

Raczej nie, tylko w wyjątkowych przypadkach

Nigdy

11. Jak oceniasz zaproponowane etapowanie?

12. Które trasy w zamian można wykonać później niż przewiduje Koncepcja?

13. Inne uwagi

14. Jak często korzystasz z 
roweru?
Kilka razy w tygodniu

Kilka razy w miesiącu

Kilka razy w roku

Nie korzystałem w ostatnich 3 latach ani razu

15. Dokąd jeździsz na rowerze? (można zaznaczyć więcej niż jedno pole):

do szkoły

do pracy lub w celach z wiązanych z pracą

na zakupy, na basen itp.

rekreacyjnie

16. Twoja grupa
wiekowa:
< 21
21-35

36-50

50-65

uczeń

podstawowe

średnie

wyższe