ankieta testowa Redakcja 12 grudnia 2012 Zaktualizowana 8 grudnia 2022 1. Jak oceniasz zaproponowaną w Koncepcji ilość tras rowerowych? jest za mała jest za duża jest właściwa 2. Jakie trasy należałoby dodać? 3. Które trasy należałoby usunąć? 4. Jak oceniasz zastosowane środki techniczne: 5. Który wariant przebiegu trasy R-1 wzdłuż ul. Mickiewicza uważasz za najlepszy? M-1 (z pasem dla rowerów w jezdni) | M-2 (z jazdą ulicami: Żeromskiego – Parkową) M-3 (z jazdą ulicami: Podwale – Tatarska – Reformacka) M-4 (z zajęciem dla rowerzystów dolnego chodnika wzdłuż ul. Mickiewicza przez park) 6. Który z powyższych wariantów dopuszczasz w drugiej kolejności? 7. Który wariant przebiegu trasy R-1 wzdłuż ul. Zawichojskiej uważasz za najlepszy? Z-1A ( z jazdą wzdłuż ul. Zawichojskiej na całej długości jednokierunkowo ) Z-1AA (jak wyżej lecz z uspokojeniem ruchu) Z-1B (z jazdą dwukierunkowo w górnej części po stronie zachodniej, a w dolnej po wschodniej) Z-1BB (z jazdą w górnej części jednokierunkowo, w dolnej po stronie wschodniej z uspokojeniem ruchu) Z-12 (po skarpie poza ulica Zawichojską) 8. Który z powyższych wariantów dopuszczasz w drugiej kolejności? 9. Który wariant przebiegu trasy R-22 uważasz za lepszy? wariant 1 ( ulica Kruczą) wariant 2 (wzdłuż rowu) 10. Czy Twoim zdaniem w sytuacjach konfliktowych (np. braku przestrzeni) wygoda i bezpieczeństwo rowerzystów powinny być stawiane ponad wygodę kierowców samochodów? Zawsze Raczej tak, w większości przypadków Nie mam zdania Raczej nie, tylko w wyjątkowych przypadkach Nigdy 11. Jak oceniasz zaproponowane etapowanie? 12. Które trasy w zamian można wykonać później niż przewiduje Koncepcja? 13. Inne uwagi 14. Jak często korzystasz z roweru? Kilka razy w tygodniu Kilka razy w miesiącu Kilka razy w roku Nie korzystałem w ostatnich 3 latach ani razu 15. Dokąd jeździsz na rowerze? (można zaznaczyć więcej niż jedno pole): do szkoły do pracy lub w celach z wiązanych z pracą na zakupy, na basen itp. rekreacyjnie 16. Twoja grupa wiekowa: < 21 21-35 36-50 50-65 uczeń podstawowe średnie wyższe