Ul. Aluzyjna
Na odcinku Kępa Tarchomińska — Trąby budowa drogi rowerowej i chodnika w przybliżeniu śladem istniejącego przedeptu. W przypadku budowy również jezdni, usytuowanie drogi rowerowej względem jezdni powinno odpowiadać usytuowaniu na pozostałym odcinku (patrz niżej).
Na odcinku Trąby — Aluzyjna budowa wydzielonej drogi rowerowej prowadzonej konsekwentnie po tej samej stronie jezdni. Wydaje się, że łatwiejsze i korzystniejsze będzie prowadzenie drogi rowerowej po stronie północnej.
…choć wąskie gardło stanowić będzie nowowybudowany przystanek (zatoka przystankowa) przy ul. Modlińskiej. Ponieważ jednak będzie to przystanek przede wszystkim dla wysiadających (a co za tym idzie – nie wymaga wiaty), nie powinno dochodzić do znaczących kolizji.
Po stronie południowej jednak konieczne byłoby zarówno przeniesienie przystanku…
…jak i budowa nowej kładki pieszo-rowerowej nad Kanałem Henrykowskim.
Dodatkowym argumentem za przebiegiem po stronie północnej jest budowany obecnie w ramach rozbudowy ul. Modlińskiej przejazd po północnej stronie skrzyżowania ul. Modlińskiej i Aluzyjnej.
Trasę można kontynuować na wschód projektowaną ulicą (Projektowana 1) przez Park Henryków i Dąbrówka do ul. Chlubnej przy oczyszczalni ,,Czajka”. Obecnie przejazd możliwy jest drogą leśną.