Ul. Białołęcka, Nowobiałołęcka
Białołęcka, odcinek Trasa Toruńska — Cieślewskich
Na odcinku od Trasy Toruńskiej do ul. Nowo-Białołęckiej, zgodnie z rysunkiem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Białołęka Wieś, wydzielona droga rowerowa po stronie wschodniej.
W przypadku realizacji planowanej drogi serwisowej, zalecane wprowadzenie ruchu rowerowego w drogę serwisową.
Na odcinku od ul. Nowo-Białołęckiej do ul. Cieślewskich, w przypadku pełnej realizacji innych tras rowerowych (wzdłuż Kanału Żerańskiego i Bródnowskiego) oraz sieci dróg lokalnych przewidzianych w projekcie planu, segregacja ruchu rowerowego nie będzie konieczna. Tymczasowo jednak należy pozostawić przewidziane w planie rezerwy terenu na wypadek nieprzewidzianych trudności w realizacji innych zamierzeń.
Białołęcka, odcinek Cieślewskich — Kobiałka
Na odcinku od ul. Cieślewskich do projektowanej ulicy Mańkowskiej w przypadku budowy ulicy Białołęckiej w standardzie ulicy zbiorczej powinna powstać wydzielona droga rowerowa po stronie zachodniej, nad Kanałem Żerańskim.
Konieczne będzie także poszerzenie istniejącego mostu nad ujściem Kanału Bródnowskiego lub budowa nowej kładki pieszo-rowerowej.
W związku z niewykorzystywaniem nadbrzeża portowego na terenie bazy pomiędzy ulicami Ketlinga i Zdziarską warto rozważyć udrożnienie przejścia pieszo i przejazdu rowerem bezpośrednio nad Kanałem, bez objeżdżania terenu bazy.
Na odcinku Mańkowska (projektowana) — Kobiałka zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego fragmentu obszaru X-71 część I droga powinna zostać zamknięta dla ruchu samochodowego i przekształcona w utwardzony ciąg pieszo-rowerowy (z możliwym ograniczeniem szerokości ciągu do 3 m).
Tymczasowo można ograniczyć ruch samochodowy, przerywając ciągłość istniejącej drogi szutrowej (przegradzając ją) np. na moście nad Kanałem Markowskim.
Ruch samochodowy, choć sporadyczny powoduje intensywne niszczenie nawierzchni z pospółki (wyboje, charakterystyczna ,,tarka”), co bardzo obniża komfort jazdy rowerem.
Nowo-Białołęcka
Na całej długości projektowanej ulicy wydzielona droga rowerowa po północno-wschodniej stronie jezdni.