Ul. Jana Pawła II, Pieniążka, Marmo
Według Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych, ulice Jana Pawła II, Pieniążka oraz Marmo są ulicami lokalnymi. Występuje na nich intensywny ruch rowerowy, zwłaszcza w rejonie przystanku kolejowego i wokół cmentarza. Rekomendowane rozwiązanie dla wszystkich tych ulic — uspokojenie ruchu poprzez zastosowanie np. podniesionych tarcz skrzyżowań.
Jana Pawła II
Obecnie ulica Jana Pawła II pełni pewne funkcje ponadlokalne ze względu na funkcjonujący w ciągu ulic Ręczajska — Jana Pawła II przejazd kolejowy. Wydaje się jednak, że po zastosowaniu środków uspokojenia ruchu, ruch rowerowy może się swobodnie odbywać na zasadach ogólnych jezdnią, razem z samochodowym.
Zalecane także wykonanie łącznika pieszo-rowerowego do ul. Niskiej wzdłuż wschodniej granicy cmentarza, śladem istniejącego przedeptu.
Marmo
Warto rozważyć przebudowę skrzyżowania ulic Marmo, Żymirskiego i Konowrockiego na małe rondo, co uspokoi ruchu i ułatwi lewoskręty.