Ul. Napoleona, Poniatowskiego
Napoleona
W zasadzie na całej długości ulicy dostępny teren pozwala zlokalizować drogę rowerową zarówno po wschodniej,
…jak i zachodniej stronie ulicy.
Wydaje się jednak, że łatwiejsza i korzystniejsza byłaby realizacja drogi rowerowej po stronie wschodniej, ze względu na znacznie mniejszą liczbę skrzyżowań i zjazdów oraz większą dostępność terenu.
Na skrzyżowaniu z ul. Marmo wskazane wyznaczenie azylu o szerokości 3 m. Ze względu na znaczną powierzchnię skrzyżowania kierowcy jadący Napoleona od strony kościoła i skręcający w Marmo często ścinają zakręt wjeżdżając ze znaczną prędkością na obszar wyłączony z ruchu – wysepka w tym miejscu zapobiegałaby takim praktykom oraz ułatwiłaby przekraczanie jezdni, zarówno pieszym, jak i rowerzystom.
Poniatowskiego
Zalecane rozwiązanie: wydzielona droga rowerowa prowadzona konsekwentnie po jednej stronie ulicy. Za stroną wschodnią przemawiać spójność rozwiązania z proponowym dla ul. Napoleona, za stroną zachodnią — dogoniejsze powiązanie z projektowaną drogą rowerową w ul. Nadarzyńskiej.
Budowa drogi rowerowej będzie prawdopodobnie wymagać wprowadzenia kanalizacji deszczowej zamiast istniejących rowów odwadniających.