Ul. Norweska, Graniczna, Nowa
Po północnej stronie torów kolejowych powinna powstać wysokiej jakości trasa główna minimalizująca kolizje z wjazdami i ulicami poprzecznymi i zapewniająca dogodne połączenie z Wołominem i Zielonką (i dalej przez Ząbki do Warszawy). Sposób prowadzenia trasy zależy od odcinka:
Na odcinku od granicy Zielonki do projektowanej ul. Orląt Lwowskich — samodzielna droga rowerowa, niezależna od układu drogowego.
Na odcinku od projektowanej ul. Orląt Lwowskich do al. Jana Pawła II — wydzielona droga rowerowa po południowej stronie istniejącej i planowanej ulicy.
Na odcinku od al. Jana Pawła II do końca ul. Nowej — ruch rowerów na zasadach ogólnych jezdnią. Ulica Nowa powinna być budowana w standardzie ulicy o ruchu uspokojonym.
Na odcinku od końca ul. Nowej do granicy Wołomina — samodzielna droga rowerowa (lub ciąg pieszo-rowerowy), niezależna od układu drogowego, do realizacji w porozumieniu z gminą Wołomin.