Ul. Orszagha
Obecnie ulica o charakterze typowo lokalnym i niewielkim natężeniu ruchu samochodowego.
W przypadku budowy planowanego bezkolizyjnego przejazdu pod/nad torami i przedłużeń ulicy Orszagha (w kierunku południowym – do Nadarzyńskiej; w północnym – do Kraszewskiej), ruch na ulicy znacznie wzrośnie i wskazana będzie segregacja ruchu rowerowego. Wskazane byłoby także ujednolicenie strony ulicy, po której ma prowadzić ścieżka — wg miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ścieżka na odcinku Nadarzyńska — Warszawska ma prowadzić po stronie zachodniej, a na odcinku Załuskiego — Kraszewska po stronie wschodniej.
Na istniejącym odcinku ulicy (Graniczna — Załuskiego) konieczne będzie pozyskanie dodatkowego terenu.
W przypadku zaniechania lub odsunięcia w daleką przyszłość budowy ul. Orszagha na odcinku Warszawska — Nadarzyńska wskazane byłoby poszerzenie istniejącego ciągu chodników łączących zachodnie wyjście z przystanku PKP Kobyłka z ul. Nadarzyńską do standardu ciągu pieszo-rowerowego.