Ankieta Programu budowy dróg rowerowych dla Olsztyna Redakcja 24 sierpnia 2009 Zaktualizowana 8 grudnia 2022 Ankieta zakończona – wyniki dostępne w raporcie z konsultacji społecznych: [zobacz >>>] Metryczka Płeć: wybierzMK Wiek: wybierz0 – 1515 – 2525 – 4040 – 60ponad 60 Korzystam z roweru: wybierzcodziennie lub prawie codzienniekilka razy w miesiącukilka razy w rokuwcale Rower wykorzystuję do (można zaznaczyć więcej niż jedno pole): dojazdów do szkoły/pracy zakupów rekreacji Mieszkam na osiedlu: Brzeziny Dajtki Gutkowo Jaroty Kortowo Likusy Nagórki Os.Mazurskie Os.Pojezierze Pieczewo Podgrodzie Redykajny Słoneczny Stok Stare Miasto Śródmieście Zatorze inne miejsce zamieszkania: Najczęściej na rowerze jeżdżę w kierunku: Brzeziny Dajtki Gutkowo Jaroty Jez.Długie Jez.Skanda Kortowo Las Miejski Likusy rejon ul. Lubelskiej Nagórki Os.Mazurskie Os.Pojezierze Pieczewo Podgrodzie Redykajny Słoneczny Stok Stare Miasto Śródmieście Track Zatorze inny kierunek Jeśli chcesz być poinformowana/y o wynikach ankiety i konsultacji, podaj adres email Warianty przebiegu tras rowerowych Zanim wybierzesz: [zobacz >>>] I. Dla przeprowadzenia ruchu rowerowego w korytarzu Piłsudskiego – Wysoka Brama opowiadam się za grupą wariantów: nie mam zdania 1 – Piłsudskiego i 11 Listopada 2 – Reja i 22 Stycznia Spośród wariantów z grupy 1 opowiadam się za podwariantem: nie mam zdania 1a – ze zwężeniem 11 Listopada 1b – Wyzwolenia i Curie Skłodowskiej Spośród wariantów z grupy 2 opowiadam się za podwariantem: nie mam zdania 2a – z murem oporowym 2b – z likwidacją części pasów do skrętu 2c – z przywróceniem jednokierunkowości II. Dla skrzyżowania trasy Kołodrom z ul. Wańkowicza opowiadam się za wariantem: nie mam zdania 1 – z adaptowaniem przejścia podziemnego 2 – w poziomie ulicy III. Dla trasy rowerowej po północnej stronie ul. Krasickiego opowiadam się za wariantem: nie mam zdania 1 – po zboczu 2 – przy jezdni A. Dla przeprowadzenia trasy obwodowej w rejonie Karolina opowiadam się za wariantem: nie mam zdania 1 – krócej 2 – drogami asfaltowymi B. Dla przeprowadzenia trasy wylotowej od sanatorium w kierunku wylotu D5 (ul. Diernowa) opowiadam się za wariantem: nie mam zdania 1 – prosto ul. Diernowa 2 – Jagiellońską, Wrzosową i Diernowa C. Dla przeprowadzenia trasy łącznikowej pomiędzy ul. Leśną i ul. Hozjusza opowiadam się za wariantem: nie mam zdania 1 – ul. Lawendową i jej przedłużeniem 2 – ścieżką rowerową wzdłuż linii wysokiego napięcia Jak powinna być rozwiązana organizacja ruchu rowerowego w obrębie Starego Miasta? nie mam zdania całe Stare Miasto zamknięte dla ruchu rowerowego ciąg ulic Prosta – Staromiejska dostępny dla ruchu rowerowego, pozostałe ulice zamknięte ciąg ulic Prosta – Staromiejska zamknięty dla ruchu rowerowego, dostępny przejazd bocznymi ulicami całe Stare Miasto dostępne dla ruchu rowerowego z nakazem ustępowania pierwszeństwa pieszym Kolejność realizacji Które z dróg rowerowych zawartych w koncepcji powinny być zrealizowane w pierwszej kolejności? Wymień maksymalnie trzy: Priorytet 1: –Al. Armii KrajowejAl. NiepodległościAl. Wojska Polskiego, odc. Artyleryska – SportowaBałtycka, odc. Schumanna – RybakiDworcowaJagiellońska (pasy)Jaroty – Kortowo dolinkamiKętrzyńskiegoKładka przez jez. Krzywe, Lotnicza – JodłowaKładka przez jez. Krzywe, Pływacka – MłodzieżowaKołodrom, odc. Głowackiego – PstrowskiegoKołodrom, odc. Synów Pułku – JarotyKościuszki – GłowackiegoKrasickiegoLeśna – Turystyczna (połączenie)Limanowskiego – SybirakówPieniężnego – 1 MajaPiłsudskiego lub 22 StyczniaPstrowskiegoSikorskiego (modernizacja)Synów Pułku (po stronie północnej)TowarowaWańkowiczaWarszawska – ŚliwyWilczyńskiegoWokół jez. KrzywegoWokół jez. SkandaWzdłuż Łyny, odc. granica miasta – TuwimaWzdłuż Łyny, odc. Tuwima – NiepodległościWzdłuż Łyny, odc. Artyleryjska – Most SmętkaZientary Malewskiej – KolejowaŻołnierska Priorytet 2: –Al. Armii KrajowejAl. NiepodległościAl. Wojska Polskiego, odc. Artyleryska – SportowaBałtycka, odc. Schumanna – RybakiDworcowaJagiellońska (pasy)Jaroty – Kortowo dolinkamiKętrzyńskiegoKładka przez jez. Krzywe, Lotnicza – JodłowaKładka przez jez. Krzywe, Pływacka – MłodzieżowaKołodrom, odc. Głowackiego – PstrowskiegoKołodrom, odc. Synów Pułku – JarotyKościuszki – GłowackiegoKrasickiegoLeśna – Turystyczna (połączenie)Limanowskiego – SybirakówPieniężnego – 1 MajaPiłsudskiego lub 22 StyczniaPstrowskiegoSikorskiego (modernizacja)Synów Pułku (po stronie północnej)TowarowaWańkowiczaWarszawska – ŚliwyWilczyńskiegoWokół jez. KrzywegoWokół jez. SkandaWzdłuż Łyny, odc. granica miasta – TuwimaWzdłuż Łyny, odc. Tuwima – NiepodległościWzdłuż Łyny, odc. Artyleryjska – Most SmętkaZientary Malewskiej – KolejowaŻołnierska Priorytet 3: –Al. Armii KrajowejAl. NiepodległościAl. Wojska Polskiego, odc. Artyleryska – SportowaBałtycka, odc. Schumanna – RybakiDworcowaJagiellońska (pasy)Jaroty – Kortowo dolinkamiKętrzyńskiegoKładka przez jez. Krzywe, Lotnicza – JodłowaKładka przez jez. Krzywe, Pływacka – MłodzieżowaKołodrom, odc. Głowackiego – PstrowskiegoKołodrom, odc. Synów Pułku – JarotyKościuszki – GłowackiegoKrasickiegoLeśna – Turystyczna (połączenie)Limanowskiego – SybirakówPieniężnego – 1 MajaPiłsudskiego lub 22 StyczniaPstrowskiegoSikorskiego (modernizacja)Synów Pułku (po stronie północnej)TowarowaWańkowiczaWarszawska – ŚliwyWilczyńskiegoWokół jez. KrzywegoWokół jez. SkandaWzdłuż Łyny, odc. granica miasta – TuwimaWzdłuż Łyny, odc. Tuwima – NiepodległościWzdłuż Łyny, odc. Artyleryjska – Most SmętkaZientary Malewskiej – KolejowaŻołnierska Jeśli wśród wymienionych wyżej nie ma trasy, którą uważasz za priorytową, podaj przebieg tutaj: Inne uwagi do proponowanych tras Jeśli Twoim zdaniem w koncepcji brakuje jakiejś trasy rowerowej, możesz tutaj zgłosić swoją propozycję: Jeśli Twoim zdaniem w koncepcji znalazły się zbędne drogi rowerowe, zgłoś je tutaj: Jeśli twoim zdaniem na jakiejś ulicy organizacja ruchu rowerowego powinna być rozwiązana inaczej niż zaproponowano w koncepcji, podaj tutaj swoje uwagi: Inne uwagi i propozycje: Parkowanie rowerów Gdzie w pierwszej kolejności powinny pojawić się nowe stojaki rowerowe? Proszę podać konkretne, możliwie precyzyjne lokalizacje – np. skrzyżowanie lub adres: Koncepcja przewiduje budowę kilku parkingów typu Bike and Ride, pozwalających na dojazd rowerem do stacji kolejowej, przystanku planowanego tramwaju lub np. pętli autobusowej rowerem, pozostawienie tam roweru i dalszą podróż komunikacją publiczną [zobacz >>>]. Czy był/a/byś skłonny/a korzystać z systemu Bike and Ride? być możetaktak, jeśli parkingi będą strzeżonejuż tak jeżdżęnie Jeśli tak, to jaka lokalizacja parkingu przesiadkowego byłaby dla Ciebie najdogodniejsza? Dworzec Główny Dworzec Zachodni Wysoka Brama Pętla Gutkowo Pętla Likusy Al.WP / Wadąska Pętla Jakubowo Żołnierska / Obiegowa Pstrowskiego / Synów Pułku Krasickiego / Wilczyńskiego Witosa / Kanta Sikorskiego / Wilczyńskiego Wilczyńskiego / Popiełuszki Pętla Brzeziny Warszawska / Tuwima Sielska / Stara Sielska inna pętla lub przystanek