Inżynier Ruchu nie może zbadać, ale będzie obserwować
BD-RO-OS/MBu/5512-267/08
Warszawa, dnia 11.07.2008 r.
Do: Zielone Mazowsze
W odpowiedzi na Państwa pismo złożone w dn. 23.06.2008 r., uprzejmie informuję, że Inżynier Ruchu nie ma możliwości wykonania ufnych statystycznie badań zachowań kierowców przy sygnale skrętu warunkowego. Tym zagadnieniem zainteresuję jednostkę naukowo – badawczą.
Jednocześnie informuję, że pracownicy biura będą prowadzili obserwację skrzyżowań z zainstalowanymi sygnalizatorami S-2 (strzałkami skrętu warunkowego) – w sytuacjach stwierdzonych zagrożeń będzie podejmowana decyzja o likwidacji strzałek.
Janusz Galas
p.o. Zastępcy Dyrektora
Biura Drogownictwa iKomunikacji
Ds. Inżynierii Ruchu