Konsultacje koncepcji rowerowej dla Białołęki
Koncepcja rowerowa dla Białołęki
Mieszkańców Białołęki oraz osoby często odwiedzające tę dzielnicę na rowerze zachęcamy do zapoznania się z roboczą wersją koncepcji sieci białołęckich tras rowerowych, przygotowaną na zlecenie Urzędu Dzielnicy. Opracowanie można pobrać w całości w plikach PDF (patrz niżej) lub przeglądać na naszej stronie razem z dokumentacją zdjęciową [zobacz >>>].
Po lekturze zapraszamy do udziału w ankiecie – pomoże to zweryfikować i ulepszyć koncepcję, a także wytypować najpilniejsze inwestycje. Oczywiście, mile widziane będą także uwagi przysyłane mailem oraz publikowane na naszym forum rowerowym:
forum.zm.org.pl/viewforum.php?f=1
Do pobrania
Inwentaryzacja infrastruktury rowerowej
Inwentaryzacja infrastruktury rowerowej na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy:
PDF, 272 kB
Mapa –
cześć zachodnia dzielnicy:
PNG, 980 kB, okolice Kanału Żerańskiego:
PNG, 425 kB, całość bez podkładu:
PNG, 178 kB
Pomiar ruchu rowerowego
Pomiar ruchu rowerowego na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy:
PDF, 467 kB
Tabela – wynik pomiarów:
PDF, 81 kB
Rysunek – natężenie ruchu rowerowego w dzień powszedni:
PDF, 54 kB
Rysunek – natężenie ruchu rowerowego w niedziele:
PDF, 62 kB
Opis na stronie: [zobacz >>>]
Analiza bezpieczeństwa ruchu rowerowego
Analiza bezpieczeństwa ruchu rowerowego na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy:
PDF, 300 kB
Rysunek – zdarzenia drogowe z udziałem rowerzystów w latach 2004-2006:
PDF, 59 kB
Koncepcja sieci tras rowerowych
Koncepcja sieci tras rowerowych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy – wersja robocza:
PDF, 704 kB
Rysunek koncepcji – wersja z podkładem:
PNG, 3048 kB
Rysunek koncepcji – wersja bez podkładu.
Dokumentacja zdjęciowa tras: [zobacz >>>].
Ankieta
Ankieta trwała od 6 do 27 września 2008 r. Wyniki: [zobacz >>>].
1. Na terenie dzielnicy Białołęka (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] mieszkam
box pracuję
[ ] uczę się
[ ] robię zakupy
[ ] rekreacyjnie jeżdżę na rowerze
2. Rower wykorzystuję do (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] dojazdów do pracy/szkoły
[ ] zakupów
[ ] rekreacji
3. Na rowerze jeżdżę: codziennie lub prawie codziennie / co tydzień / rzadziej / w ogóle
4. Na rowerze najczęściej jeżdżę na trasie / w kierunku:
5. Jeśli życzy sobie być Pan(i) poinformowany o wynikach ankiety i innych działaniach związanych ze ścieżkami rowerowymi na Białołęce, proszę podać adres email:
Ocena stanu istniejącego
1. Czy korzysta Pan(i) ze ścieżek i szlaków rowerowych na terenie dzielnicy Białołęka?
tak / nie
2. Proszę ocenić w skali 1-5 (1 – bardzo zła, 5 – bardzo dobra) jakość istniejących ścieżek i szlaków:
nie mam zdania / 1 / 2 / 3 / 4 / 5
3. Jeśli nie korzysta Pan(i) ze ścieżek lub nisko ocenia ich jakość, proszę wyjaśnić dlaczego (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
[ ] jest ich za mało
[ ] są niespójne, kończą się ślepo
[ ] są wytyczone nie tam, gdzie jeżdżę
[ ] nie wiem gdzie są
[ ] nawierzchnia jest nierówna
[ ] na przejazdach przez jezdnie dochodzi do konfliktów i kolizji
[ ] zakręty są zbyt ostre
[ ] chodzą po nich piesi
[ ] inne przyczyny,
jakie?
Ocena koncepcji sieci tras rowerowych
1. Które z tras zaprezentowanych w koncepcji powinny powstać w pierwszej kolejności (proszę zaznaczyć nie więcej niż trzy)?
[ ] Aluzyjna
[zobacz >>>]
[ ] Annopol
[zobacz >>>]
[ ] Białołęcka
(Toruńska – Kanał Żerański)
[zobacz >>>]
[ ] Bohaterów
[zobacz >>>]
[ ] Dzierzgońska
[zobacz >>>]
[ ] Kanał Bródnowski
[zobacz >>>]
[ ] Kanał Henrykowski
[zobacz >>>]
[ ] Kanał Markowski
(rzeka Długa)
[zobacz >>>]
[ ] Kanał Żerański (modernizacja istniejącego szlaku)
[zobacz >>>] [zobacz >>>]
[ ] Kanał Żerański (nowa ścieżka po stronie pn-zach.)
[zobacz >>>]
[ ] Klasyków
[zobacz >>>]
[ ] Marywilska
[zobacz >>>]
[ ] Mehoffera
[zobacz >>>]
[ ] Modlińska
[zobacz >>>]
[ ] Myśliborska
[zobacz >>>]
[ ] Park Leśny Henryków i Dąbrówka
[zobacz >>>]
[ ] Płochocińska
[zobacz >>>]
[ ] Rów Brzeziński
[zobacz >>>]
[ ] Światowida
(Ratusz – Myśliborska)
[zobacz >>>]
[ ] Świderska
[zobacz >>>]
[ ] Szlak Wisły, odc. Most Grota – Picassa
[zobacz >>>]
[ ] Szlak Wisły, odc. Picassa – gr. miasta
[zobacz >>>]
[ ] Nowe dojazdy do wału na Nowodworach
[zobacz >>>]
[ ] Dojazd z wału do promu do Łomianek
[zobacz >>>]
[ ] Po zachodniej stronie linii kolejowej
[zobacz >>>]
[ ] Inne trasy,
proszę wskazać
ulice:
2. Czy byłaby Pan(i) zainteresowany(a) korzystaniem z systemu Bike&Ride?
(dojazd rowerem do węzła komunikacji publicznej, pozostawienie roweru na strzeżonym parkingu i dalsza podróż pociągiem lub tramwajem)
być może / tak / nie
Jeśli tak, to która lokalizacja parkingu przesiadkowego byłaby dla Pana(i) najdogodniejsza?
Metro Marymont / Metro Młociny / PKP Choszczówka / PKP Płudy / PKP Żerań / pętla tramwajowa Annopol / pętla tramwajowa Żerań Wschodni / inna, proszę wskazać przystanek ZTM:
(Metro Młociny – po wybudowaniu Mostu Północnego, przystanki kolejowe — po zakończeniu modernizacji linii kolejowej i uruchomieniu SKM do Legionowa / Modlina)
3. Jakich tras rowerowych w koncepcji brakuje?
4. Jakie elementy koncepcji są niepotrzebne?
5. Na których odcinkach powinny być zastosowane rozwiązania odmienne od zaproponowanych w koncepcji?
(np. droga dla rowerów zamiast ulicy ruchu uspokojonego, pas dla rowerów zamiast wydzielonej ścieżki itp.)
6. Inne uwagi: